Nasze usługi dla Ochrony Środowiska
  • Pozwolenia Zintegrowane i inne opracowania środowiskowe
  • Opracowanie dokumentacji ETS
  • Mediacje i negocjacje ze społeczeństwem, instytucjami oraz firmami w sprawach ochrony środowiska.
  • Obliczanie śladu węglowego i śladu wodnego (carbon-footprint, water-footprint).
  • Projekty i instalacja automatyki w celu obniżania mocy kotłów
  • Redukcja ponadnormatywnego hałasy – od identyfikacji źródeł po montaż zabezpieczeń

 

Zapytaj o cenę

Zainteresowany usługami doradzczymi? Wyślij wiadomość, na pewno odpowiemy!

Sprawdź najbliższe szkolenia otwarte z Ochrony Środowiska:

 

Pozwolenia Zintegrowane i inne Opracowania Środowiskowe

Opracowujemy wnioski o wydanie:

  • Pozwoleń zintegrowanych (IPPC)
  • Pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza
  • Decyzji środowiskowych
  • Pozwoleń na zrzut ścieków oraz pobór wód
  • Projekty i instalacja automatyki w celu obniżania mocy kotłów
  • Pozwoleń w gospodarce odpadami

Wykonujemy:

  • Ocena ryzyka dla ujęć wody
  • Raport początkowy lub analizę ryzyka zanieczyszczenia powierzchni ziemi
  • Opracowania hydrogeologiczne na potrzeby poboru wód podziemnych
  • Programy gospodarki odpadami
  • Opinie i koncepcje dotyczące odpadów przemysłowych
  • Zakładowe instrukcje i procedury postępowania z odpadami
  • Programy usuwania azbestu
  • Przeglądy ekologiczny
  • Doradztwo w związku z wystąpieniem szkód w środowisku

Europejski System Handlu Emisjami (UE ETS)

Opracowujemy:

  • Wnioski o wydanie zezwolenia na uczestnictwo we Wspólnotowym Systemie Handlu Uprawnieniami do Emisji CO2
  • Plany monitorowania i Plany metodyki monitorowania
  • Wnioski do KPRU dla nowych instalacji
  • Dokumentację do wyjścia firmy z systemu ETS

Wykonujemy:

  • Audyty wewnętrzne (sprawdzające) przygotowujące do weryfikacji

Mediacje i negocjacje ze społeczeństwem, instytucjami, firmami w sprawach ochrony środowiska.

  • Pomagamy skutecznie w rozwiązywaniu konfliktów społecznościowych wokół różnego rodzaju zagadnień związanych z życiem, zdrowiem człowieka oraz środowiskiem naturalnym
  • Przygotowujemy i prowadzimy negocjacje i mediacje, skutecznie doprowadzamy do rozwiązania zawiłych konfliktów i podpisania ugody
  • Reprezentujemy firmy przed instytucjami w ważnych rozstrzygnięciach środowiskowych

Obliczanie śladu węglowego i śladu wodnego (carbon-footprint, water-footprint).

  • Obliczamy ślad węglowego dla procesu, produktu firmy i jednostek administracyjnych. Ślad węglowy to popularny wskaźnik mierzący obciążenie atmosfery. Jest on całkowitą sumą emisji gazów cieplarnianych wywołanych bezpośrednio lub pośrednio przez daną osobę, organizację, wydarzenie, region lub produkt. Miarą śladu węglowego jest CO2 – tona ekwiwalentu dwutlenku węgla. Ekwiwalent dwutlenku węgla pozwala porównywać emisje różnych gazów na wspólnej skali.
  • Obliczanie śladu wodnego dla procesu, produktu firmy i jednostek. Dla konsumentów i wielu organizacji międzynarodowych coraz większego znaczenia nabiera ślad wodny przedsiębiorstw, czyli ilość wody zużywanej przez nie bezpośrednio lub pośrednio, jak również wpływ przedsiębiorstw na stan wód.

Dlaczego my?

 

Zawodowi trenerzy, konsultanci, eksperci

Do prowadzenia szkoleń i doradztwa zatrudniamy najlepszych Ekspertów, których wiedza i doświadczenie jest ceniona przez naszych Klientów. Nasi Eksperci odpowiedzą na Twoje pytania nawet do 14 dni po zrealizowanym szkoleniu.*

* Szczegóły w regulaminie.

 

Bogata oferta szkoleń

To dzięki naszym klientom i poznawaniu ich potrzeb, mogliśmy stworzyć najbogatszą na rynku ofertę szkoleń dla branży laboratoryjnej i ochrony środowiska. Czas i miejsce szkolenia dostosowujemy do potrzeb rynku. Jesteśmy elastyczni i jako pierwsi w branży, w czasie pandemii zaproponowaliśmy szkolenia On-line.

 

Kompleksowe usługi doradcze

Wraz ze szkoleniami, w tych samych obszarach rozwijamy również działalność doradczą. Zależy nam mając na kompleksowej obsłudze laboratoriów i przemysłu w zakresie ochrony środowiska. Dzięki takiemu działaniu, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych Klientów i świadczymy usługi odpowiadające ich oczekiwaniom.

Regulamin szkoleń w CE2 Centrum Edukacji

Jak zgłosić udział w szkoleniu
  • Wyślij mailem poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy lub wypełnij formularz elektroniczny na stronie ce2.pl
  • Otrzymasz od nas potwierdzenie jego przyjęcia.
  • Przesłany formularz zgłoszeniowy jest podstawą do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  • Przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz potwierdzenie jego otrzymania przez CE2 Centrum Edukacji stanowi prawnie wiążącą umowę pomiędzy CE2 Centrum Edukacji a uczestnikiem lub podmiotem zgłaszającym.
Płatność za szkolenie
  • Zapłać za udział w szkoleniu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia na podstawie otrzymanej faktury VAT.
  • Jeżeli jesteś osobą prywatną/fizyczną zapłać na 5 dni przed szkoleniem (po otrzymaniu potwierdzenia realizacji szkolenia) i prześlij do nas potwierdzenia wpłaty na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapytaj o cenę

Zainteresowany usługami doradzczymi? Wyślij wiadomość, na pewno odpowiemy!

Sprawdź najbliższe szkolenia otwarte z Ochrony Środowiska:

Regulamin szkoleń
Rabaty i promocje
  • Jeżeli korzystasz z promocji, zaznacz to na formularzu zgłoszeniowym. Brak wpisanej informacji o rabacie, promocji spowoduje, że nie zostaną uwzględnione na fakturze. Sprawdź regulamin promocji
Szczegółowe informacje o szkoleniu
  • Do 5 dni kalendarzowych przed datą szkolenia otrzymasz informację o realizacji szkolenia (wraz ze szczegółami o miejscu i harmonogramie czasowym szkolenia) lub o odwołaniu (z uzasadnieniem decyzji).
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub wyznaczenia równoważnego zastępstwa w przypadku, gdy wykładowca nie będzie mógł prowadzić zajęć z przyczyn losowych.
  • W ciągu 14 dniu po zakończeniu szkolenia możesz zadawać pytania dotyczące treści szkolenia naszemu Ekspertowi. Rozumiemy przez to krótkie pytania nie mające znamion konsultacji.
Odwołanie szkolenia
  • Gdy szkolenie nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od organizatora, uczestnicy otrzymają pisemne odwołanie drogą elektroniczną.
Zasady rezygnacji
  • Rezygnacje z udziału w szkoleniu przyjmujemy tylko w formie pisemnej.
Jeżeli zrezygnujesz:
  • do 7 dni kalendarzowych przed szkoleniem - nie poniesiesz żadnych kosztów,
  • w terminie krótszym niż 7 dni kalendarzowych przed szkoleniem – wystawimy fakturę na 100% ceny szkolenia,
Warunki uczestnictwa
  • CE2 Centrum Edukacji nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, udostępniania linka z dostępem do szkolenia lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treści szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 14 stycznia 2022 r.

 

Regulamin szkoleń stacjonarnych w CE2 Centrum Edukacji

Jak zgłosić udział w szkoleniu
  • Wyślij mailem poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy lub wypełnij formularz elektroniczny na stronie ce2.pl
  • Otrzymasz od nas potwierdzenie jego przyjęcia.
  • Przesłany formularz zgłoszeniowy jest podstawą do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  • Przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz potwierdzenie jego otrzymania przez CE2 Centrum Edukacji stanowi prawnie wiążącą umowę pomiędzy CE2 Centrum Edukacji a uczestnikiem lub podmiotem zgłaszającym.
Płatność za szkolenie
  • Zapłać za udział w szkoleniu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zakończenia szkolenia na podstawie otrzymanej faktury VAT.
  • Jeżeli jesteś osobą prywatną/fizyczną zapłać na 5 dni przed szkoleniem (po otrzymaniu potwierdzenia realizacji szkoleniem) i prześlij do nas potwierdzenia wpłaty na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapytaj o cenę

Zainteresowany usługami doradzczymi? Wyślij wiadomość, na pewno odpowiemy!

Sprawdź najbliższe szkolenia otwarte z Ochrony Środowiska:

regulamin konferencji
Rabaty i promocje
  • Jeżeli korzystasz z promocji, zaznacz to na formularzu zgłoszeniowym. Brak wpisanej informacji o rabacie, promocji spowoduje, że nie zostaną uwzględnione na fakturze. Sprawdź regulamin promocji
Szczegółowe informacje o szkoleniu
  • Do 5 dni kalendarzowych przed datą szkolenia otrzymasz informację o realizacji szkolenia (wraz ze szczegółami o miejscu i harmonogramie czasowym szkolenia) lub o odwołaniu (z uzasadnieniem decyzji).
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub wyznaczenia równoważnego zastępstwa w przypadku, gdy wykładowca nie będzie mógł prowadzić zajęć z przyczyn losowych.
  • W ciągu 14 dniu po zakończeniu szkolenia możesz zadawać pytania dotyczące treści konferencji naszemu Ekspertowi.
Odwołanie szkolenia
  • Gdy konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od organizatora, uczestnicy otrzymają pisemne odwołanie drogą elektroniczną.
Zasady rezygnacji
  • Rezygnacje z udziału w szkoleniu przyjmujemy tylko w formie pisemnej.
Jeżeli zrezygnujesz:
  • do 21 dni kalendarzowych przed szkoleniem - nie poniesiesz żadnych kosztów,
  • w terminie krótszym niż 21 dni kalendarzowych przed szkoleniem – wystawimy fakturę na 100% ceny szkolenia,

Powyższy regulamin obowiązuje od dnia 20 marca 2020 r.

 

Dlaczego my?

 

Zawodowi trenerzy, konsultanci, eksperci

Do prowadzenia szkoleń i doradztwa zatrudniamy najlepszych Ekspertów, których wiedza i doświadczenie jest ceniona przez naszych Klientów. Nasi Eksperci odpowiedzą na Twoje pytania nawet do 14 dni po zrealizowanym szkoleniu.*

* Szczegóły w regulaminie.

 

Bogata oferta szkoleń

To dzięki naszym klientom i poznawaniu ich potrzeb, mogliśmy stworzyć najbogatszą na rynku ofertę szkoleń dla branży laboratoryjnej i ochrony środowiska. Czas i miejsce szkolenia dostosowujemy do potrzeb rynku. Jesteśmy elastyczni i jako pierwsi w branży, w czasie pandemii zaproponowaliśmy szkolenia On-line.

 

Kompleksowe usługi doradcze

Wraz ze szkoleniami, w tych samych obszarach rozwijamy również działalność doradczą. Zależy nam mając na kompleksowej obsłudze laboratoriów i przemysłu w zakresie ochrony środowiska. Dzięki takiemu działaniu, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych Klientów i świadczymy usługi odpowiadające ich oczekiwaniom.

 

Sprawdzić nasze aktualne szkolenia otwarte,  szkolenia zamknięte 

Sprawdź nasze profile na Social Media:

   

 

Nasze usługi dla Laboratoriów Badawczych i Wzorcujących:

  1. Audity wewnętrzne zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02: systemowe i techniczne. Wskazanie obszarów do doskonalenia – wyniki oceny przedstawione w raporcie, który zostanie przesłany w ciągu 14-dni od zakończenia auditu.
  2. Przygotowanie Laboratorium do akredytacji zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 według następujących etapów:
  • Audit „Zerowy” - przegląd aktualnego stanu Laboratorium pod kątem stopnia spełniania wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025. Opracowanie wykazu zmian i prac, które powinny zostać podjęte
    i wykonane.
  • Opracowanie dokumentacji systemowej i technicznej w porozumieniu ze Zleceniodawcą lub przy jego udziale.
  • Prezentacja dokumentacji systemowej i technicznej – warsztaty wdrożeniowe.
  • Przeprowadzanie audiu systemowego oraz technicznego na zakończenie usługi doradczej.
  • Zgłoszenie formalnego wniosku akredytacyjnego, pomoc w działaniach poauditowych w przypadku wystąpienia niezgodności lub spostrzeżeń.
  1. Wdrażanie nowych metod badawczych.
  2. Walidacja i szacowanie niepewności metod badawczych.
  3. Opracowanie arkuszy do szacowanie niepewności dostosowane do konkretnych metod badawczych.
  4. Konsultacje w zakresie systemowym i technicznym.

Usługi doradcze możemy realizować podczas wizyty Eksperta w siedzibie Laboratorium pod warunkiem spełnienia odpowiednich środków bezpieczeństwa lub zdalnie podczas spotkania on-line za pomocą Cisco Webex Meetings.

Oferty na usługi doradcze dostosowywane są do indywidualnych potrzeb Laboratorium, a ich cena zależy od zakresu oraz ilości metod, jakie będą zgłoszone do akredytacji.

Po otrzymaniu zapytania z wielką przyjemnością przedstawimy Ci naszą ofertę.

Nasz doradca skontaktuje się z Tobą telefonicznie i zapyta o szczegóły, w celu dostosowania oferty do Twoich potrzeb.

Zapytaj o cenę

Zainteresowany usługami doradzczymi? Wyślij wiadomość, na pewno odpowiemy!

Sprawdź najbliższe szkolenia otwarte z Ochrony Środowiska:

Dlaczego my?

 

Zawodowi trenerzy, konsultanci, eksperci

Do prowadzenia szkoleń i doradztwa zatrudniamy najlepszych Ekspertów, których wiedza i doświadczenie jest ceniona przez naszych Klientów. Nasi Eksperci odpowiedzą na Twoje pytania nawet do 14 dni po zrealizowanym szkoleniu.*

* Szczegóły w regulaminie.

 

Bogata oferta szkoleń

To dzięki naszym klientom i poznawaniu ich potrzeb, mogliśmy stworzyć najbogatszą na rynku ofertę szkoleń dla branży laboratoryjnej i ochrony środowiska. Czas i miejsce szkolenia dostosowujemy do potrzeb rynku. Jesteśmy elastyczni i jako pierwsi w branży, w czasie pandemii zaproponowaliśmy szkolenia On-line.

 

Kompleksowe usługi doradcze

Wraz ze szkoleniami, w tych samych obszarach rozwijamy również działalność doradczą. Zależy nam mając na kompleksowej obsłudze laboratoriów i przemysłu w zakresie ochrony środowiska. Dzięki takiemu działaniu, coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych Klientów i świadczymy usługi odpowiadające ich oczekiwaniom.

Czym jest RODO?

RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych), obowiązujące w całej Unii Europejskiej (po okresie przejściowym) od 25 maja 2018 r., oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Rozporządzenie RODO dotyczy wszystkich służbowych danych osobowych będących w posiadaniu Administratora, tj. w szczególności danych: dostawców usług (podwykonawców), klientów usług doradczych i szkoleniowych oraz pracowników, współpracowników, a także kandydatów do pracy.

Kto jest Administratorem danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania otrzymywanych danych osobowych, jest CE2 Centrum Edukacji M. Dziewa, E. Tarnas-Szwed Sp. j., z siedzibą
w Lublinie (20-706), przy ul. Powstania Styczniowego 95E/2. Z Administratorem Danych Osobowych można kontaktować się wysyłając maila na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

W jakim celu dane osobowe są przetwarzane?

Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

  • nawiązania współpracy z potencjalnym klientem w przypadku otrzymania jego danych osobowych na skutek wysyłki przez Administratora wiadomości poprzez e-mail (na podstawie art. 6 ust. 1f rozporządzenia RODO, jako uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na prowadzeniu działań marketingowych),
  • podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy bądź w związku z realizacją umowy
    z klientem, w ramach świadczenia usług doradczych bądź szkoleniowych, których stroną jest właściciel danych osobowych – powyższe dotyczy w szczególności rejestracji uczestników szkoleń na stronie https://www.ce2.pl/ (na podstawie art. 6 ust. 1a (zgoda) oraz art. 6 ust. 1b (zawarcie umowy) rozporządzenia RODO),
  • podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy, bądź w związku z realizacją umowy
    z dostawcą (usługi bądź produktu/towaru), w tym m.in. z podwykonawcami świadczącymi usługi doradcze bądź szkoleniowe (na podstawie art. 6 ust. 1b rozporządzenia RODO),
  • wysyłki newslettera (na podstawie zgody, tj. art. 6 ust. 1a rozporządzenia RODO),
  • wysyłki newslettera do klientów Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1f rozporządzenia RODO, jako uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na prowadzeniu działań marketingowych),
  • nawiązania kontaktu z osobą, która przyśle swoje dane osobowe za pośrednictwem maila wskazanego na stronie internetowej https://www.ce2.pl/kontakt.html, bądź wizytówkach pracowników Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1f rozporządzenia RODO, jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, jakim jest kontakt z potencjalnym klientem),
  • rekrutacji i zatrudnienia pracownika, na podstawie jego zgody na przetwarzanie danych osobowych, udzielonej jako „wyraźne działanie potwierdzające” (patrz art. 4 ust. 11 oraz art. 6 ust. 1a rozporządzenia RODO),
  • ujawnienia wizerunku pracownika, na podstawie udzielonej przez niego zgody (patrz art. 6 ust. 1a rozporządzenia RODO),
  • zawarcia i realizacji postanowień umowy o pracę oraz umów cywilno-prawnych
    (na podstawie art. 6 ust. 1b rozporządzenia RODO),
  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w tym między innymi wobec pracowników i współpracowników w związku z płaceniem ich wynagrodzeń, podatków, odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, ubezpieczaniem ich poza publicznym sektorem ubezpieczeniowym, oraz inne wymagane przepisami prawa, a także zapewnieniem nieobowiązkowych (w tym komercyjnych) świadczeń pracowniczych, jeżeli takie mają zastosowanie (na podstawie art. 6 ust. 1c rozporządzenia RODO),
  • dochodzenia lub zabezpieczenia ewentualnych roszczeń (na podstawie art. 6 ust. 1f rozporządzenia RODO).

Przez jaki okres czasu Administrator może przetwarzać dane osobowe?

Administrator będzie przetwarzać dane osobowe przez okres:

  • 10-ciu lat w przypadku umów o pracę,
  • 6-ciu lat w przypadku umów cywilno-prawnych, w tym z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą,
  • realizacji umowy z klientem oraz po jej zakończeniu tak długo, jak to wynika z odrębnych przepisów bądź postanowień stron,
  • do czasu przedawnienia się ewentualnych roszczeń.

W innych przypadkach dane osobowe przetwarzane będą do momentu realizacji celu przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania lub odwołania wyrażonej uprzednio zgody przez ich właściciela.

 

Jakie uprawnienia przysługują osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora?

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobie której dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:

  • dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,
  • żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • przenoszenia danych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie,
  • wniesienia skargi do prezesa organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/), w przypadku uchybień Administratora.

Czy Administrator przetwarza szczególne kategorie danych osobowych?

Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne, orientację seksualną, przynależność do związków zawodowych, a także informacje o stanie zdrowia, czy dane genetyczne.

Przetwarzaniu podlegać za to mogą dane biometryczne w postaci zdjęć pracowników, na co wcześniej wyrazili oni zgodę.

Czy istnieje obowiązek podania swoich danych osobowych?

Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe. Jest to czynność dobrowolna i następuje wyłącznie za zgodą właściciela danych, jednak ich niepodanie uniemożliwi realizację wymienionych powyżej celów, w tym zawarcie i wykonanie umowy.

 

Komu Administrator może udostępnić dane?

Dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom współpracującym z Administratorem
w ramach realizacji celu przetwarzania, w tym m.in. podwykonawcom świadczącym usługi doradcze i szkoleniowe, organizacjom udzielającym dotacji, a także zewnętrznemu biuru rachunkowemu, radcy prawnemu i bankom. Administrator zastrzega sobie prawo do ujawnienia wybranych informacji właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji
w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

 

Czy Administrator przekazuje dane osobowe poza UE?

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Czy Administrator przetwarza dane osobowe w sposób zautomatyzowany?

Administrator nie dokonuje automatycznego przetwarzania danych osobowych (tzw. profilowania), nie monitoruje, ani nie zbiera informacji o aktywności na stronie internetowej, poza plikami cookies (patrz Polityka plików cookies dostępna na górnym pasku każdej strony https://www.ce2.pl/.

 

Informacje dodatkowe

Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania aktualizacji treści niniejszego dokumentu, jak również wprowadzenia nowego dokumentu, w drodze czynności jednostronnej.

 

Wydanie: 15.05.2023 r.

Dlaczego szkolenie zamknięte?

  • Ten rodzaj szkoleń jest dedykowany konkretnej firmie. Klient decyduje o miejscu szkolenia (siedziba firmy, dowolny hotel), długości trwania, liczbie, uczestników, a przede wszystkim o programie szkolenia.
  • Program szkolenia jest „szyty na miarę”, czyli najpierw rozpoznajemy potrzeby szkoleniowe, a następnie dostosowujemy tematykę.
  • Szkolenie zamknięte jest zawsze dobrą inwestycją w kompetencje pracowników i pozytywnie wpływa na rozwój zespołu i firmy.
  • To doskonałe forum wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy członkami Zespołu, a Ekspertem.

 

Zapytaj o cenę

Zainteresowany usługami doradzczymi? Wyślij wiadomość, na pewno odpowiemy!

Sprawdź najbliższe szkolenia otwarte z Ochrony Środowiska:

szkolenia zamknięte

Zalety szkoleń zamkniętych

Logistyka

Termin i miejsce szkolenia dostosujemy do Twoich potrzeb i oczekiwań. Nasi Eksperci dojadą do Twojej firmy lub miejsca, które wskażesz. Szkolenia zamknięte jest również dobrą okazją do doskonalenia kompetencji merytorycznych oraz komunikacji i współpracy zespołu.

Tematyka „szyta na miarę”

Dostosujemy program i metodykę szkolenia do indywidualnych potrzeb Twojego Zespołu. Przed szkoleniem nasz ekspert porozmawia z Tobą, aby lepiej poznać oczekiwania i potrzeby uczestników szkolenia. Dzięki temu podczas szkolenia skoncentruje się tylko na zagadnieniach, które są dla Was ważne i pomocne.

Trenerzy i metodyka

Z dużą starannością dobieramy trenerów i ekspertów do danego tematu szkolenia, uwzględniając potrzeby grupy docelowej. Skupiamy się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień. Nasi Eksperci odpowiedzą na Twoje pytania nawet do 14 dni po zrealizowanym szkoleniu.*

* Szczegóły w regulaminie.

CE2 Tech Consulting jest firmą badawczo-doradczą w ochronie środowiska.

Główna działalność firmy to badania pomiary w zakresie emisji i imisji zanieczyszczeń do powietrza.

Laboratorium Badań Środowiskowych CE2 Tech Consulting posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji o numerze AB 974.

Dane firmy:

CE2 Tech Consulting M. Dziewa i Wspólnicy Sp. j.
ul. Powstania Styczniowego 95E/2, 20-706 Lublin
NIP: 712-31-15-916

CE2 Tech Consulting – oferta

Pomiary kontrolne systemów monitoringu ciągłego: procedury AST i QAL2. Pomiary okresowe, odbiorowe, pomiary sprawdzające skuteczność urządzeń ochrony powietrza i do PRTR

  • Pomiary okresowe, odbiorowe, pomiary sprawdzające skuteczność urządzeń ochrony powietrza)
  • Pomiary kontrolne i kalibracyjne  AMS zgodnie z normą PN-EN 14181:2010 dla instalacji energetycznego spalania paliw oraz spalania i współspalania odpadów
  • Roczna kontrola sprawności AST
  • Pomiary kalibracyjne – procedura QAL2

 Pomiary okresowe wykonujemy dla:

  • procesów energetycznego spalania paliw (pył ogółem, PM 10, PM 2.5 , NOx, SO2,CO
  • procesów technologicznych
  • procesów spalania i współspalania odpadów (metale ciężkie, dioksyny ,furany, WWA, HCl, HF)

Pomiary kontrolne i kalibracyjne  AMS:

  • Roczna Kontrola Sprawności- AST jest procedurą oceny czy zmierzone wartości uzyskane z systemu monitoringu ciągłego (AMS) nadal spełniają kryteria dotyczące poprawności i ważności  jego działania oraz czy jego funkcja kalibracji i zmienność pozostają takie jak wyznaczono wcześniej i czy jest aktualna.

Roczna Kontrola Sprawności monitoringu ciągłego zostanie rozpoczęta po przeprowadzeniu przez jego użytkownika kontroli funkcjonalności systemu ASM zgodnie z aneksem A normy PN-EN 14181:2010.

Strona 4 z 4

Szukaj

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego Newslettera!