Szkolenie On-line
Więcej informacji odnośnie form szkoleń znajdziesz tutaj.
Dlaczego warto?
Cel szkolenia:
Nabycie, pogłębienie i utrwalenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu skutecznych technik sprzedaży przez osoby zajmujących się dystrybucją usług laboratoryjnych.
To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:
- Zajmujesz się sprzedażą usług laboratoryjnych
Po ukończeniu szkolenia:
- Poznasz podstawowe zasady przeprowadzania rozmowy handlowej z klientami, jak przeprowadzić rozmowę, jak zbudować zaufanie.
- Dowiesz się, jak poprawnie rozpoznawać potrzeby klienta, jakie informacje należy zebrać oraz jakie pytania zadawać.
- Nauczysz się przedstawianie swojej oferty z pomocą języka korzyści dla klienta.
- Dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy z klientem oraz jak sfinalizować zakup.
Program szkolenia:
- Otwarcie szkolenia.
- Powitanie uczestników,
- Przedstawienie celu, programu, harmonogramu i zasad,
- Autoprezentacja uczestników.
- Rozpoczynanie rozmowy sprzedażowej.
- Etapy rozmowy handlowej,
- Zasady otwierania rozmowy handlowej,
- Budowanie zaufania klienta podczas rozmowy handlowej.
- Rozpoznawanie potrzeb klienta.
- Jakie informacje należy zebrać o kliencie podczas rozmowy handlowej,
- Zadawanie właściwych pytań,
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas zbierania informacji (rozpoznawania potrzeb).
- Prezentacja oferty językiem korzyści.
- Przedstawianie oferty – zasady,
- Różnica między cechami oferty a korzyściami dla klienta,
- Prezentacja oferty metodą cechy - zalety - korzyści,
- Proaktywna sprzedaż.
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta podczas rozmowy sprzedażowej.
- Typowe obiekcje klienta podczas rozmowy handlowej,
- Praca z obiekcjami merytorycznymi i emocjonalnymi,
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami cenowymi.
- Finalizacja zakupu klienta - uzyskanie zobowiązania lub złożenia zamówienia.
- Sygnały zakupu,
- Zasady finalizowania rozmowy,
- Standard zamknięcia rozmowy handlowej.
- Podsumowanie szkolenia.
- Przegląd treści szkolenia,
- Indywidualne wnioski,
- Ewaluacja szkolenia,
- Podsumowanie.
Nasz Ekspert
- Trener z 25 letnim doświadczeniem i stażem trenerskim. Autor wielu publikacji i artykułów na temat kierowania zespołami, zarządzania strategicznego, mediacji oraz negocjacji pracowniczych. Współpracował z najlepszymi firmami szkoleniowymi na świecie m. innymi Ziglar Training International, Dale Carnegie Training. Certyfikowany trener Zig Ziglar International. Rocznie szkoli ponad 1500 osób.
Informacje organizacyjne
Cena szkolenia online obejmuje:
- wykłady,
- dyskusję w gronie ekspertów,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
- świadectwo uczestnictwa w szkoleniu.
Dofinansowanie w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Sprawdź jak uzyskać do 80% dofinansowania na to szkolenie.
Więcej informacji dot. regulaminu, realizacji szkolenia oraz rabatów znajdziecie Państwo tutaj.