Szkolenia laboratoryjne

Szkolenie On-line

Więcej informacji odnośnie form szkoleń znajdziesz tutaj.

Dlaczego warto?
Cel szkolenia:

Nabycie, pogłębienie i utrwalenie wiedzy oraz umiejętności z zakresu skutecznych technik sprzedaży przez osoby zajmujących się dystrybucją usług laboratoryjnych.

To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:
  • Zajmujesz się sprzedażą usług laboratoryjnych
Po ukończeniu szkolenia:
  • Poznasz podstawowe zasady przeprowadzania rozmowy handlowej z klientami, jak przeprowadzić rozmowę, jak zbudować zaufanie.
  • Dowiesz się, jak poprawnie rozpoznawać potrzeby klienta, jakie informacje należy zebrać oraz jakie pytania zadawać.
  • Nauczysz się przedstawianie swojej oferty z pomocą języka korzyści dla klienta.
  • Dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy z klientem oraz jak sfinalizować zakup.
Program szkolenia:
  1. Otwarcie szkolenia.
    • Powitanie uczestników,
    • Przedstawienie celu, programu, harmonogramu i zasad,
    • Autoprezentacja uczestników.
  2. Rozpoczynanie rozmowy sprzedażowej.
    • Etapy rozmowy handlowej,
    • Zasady otwierania rozmowy handlowej,
    • Budowanie zaufania klienta podczas rozmowy handlowej.
  3. Rozpoznawanie potrzeb klienta.
    • Jakie informacje należy zebrać o kliencie podczas rozmowy handlowej,
    • Zadawanie właściwych pytań,
    • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas zbierania informacji (rozpoznawania potrzeb).
  4. Prezentacja oferty językiem korzyści.
    • Przedstawianie oferty – zasady,
    • Różnica między cechami oferty a korzyściami dla klienta,
    • Prezentacja oferty metodą cechy - zalety - korzyści,
    • Proaktywna sprzedaż.
  5. Radzenie sobie z obiekcjami klienta podczas rozmowy sprzedażowej.
    • Typowe obiekcje klienta podczas rozmowy handlowej,
    • Praca z obiekcjami merytorycznymi i emocjonalnymi,
    • Radzenie sobie z zastrzeżeniami cenowymi.
  6. Finalizacja zakupu klienta - uzyskanie zobowiązania lub złożenia zamówienia.
    • Sygnały zakupu,
    • Zasady finalizowania rozmowy,
    • Standard zamknięcia rozmowy handlowej.
  7. Podsumowanie szkolenia.
    • Przegląd treści szkolenia,
    • Indywidualne wnioski,
    • Ewaluacja szkolenia,
    • Podsumowanie.
Nasz Ekspert
  • Trener z 25 letnim doświadczeniem i stażem trenerskim. Autor wielu publikacji i artykułów na temat kierowania zespołami, zarządzania strategicznego, mediacji oraz negocjacji pracowniczych. Współpracował z najlepszymi firmami szkoleniowymi na świecie m. innymi Ziglar Training International, Dale Carnegie Training. Certyfikowany trener Zig Ziglar International. Rocznie szkoli ponad 1500 osób.
Informacje organizacyjne

Cena szkolenia online obejmuje: 

  • wykłady,
  • dyskusję w gronie ekspertów,
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
  • świadectwo uczestnictwa w szkoleniu.

Dofinansowanie w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Sprawdź jak uzyskać do 80% dofinansowania na to szkolenie.

Więcej informacji dot. regulaminu, realizacji szkolenia oraz rabatów znajdziecie Państwo tutaj.

akademia zarządzania 17025

Miejsce szkolenia ONLINE
Rozpoczęcie zajęć 06.12.2024 od godz. 09:00
Zakończenie zajęć do godz. 15:00
Czas trwania 6 h dydaktycznych
Ilosć dni szkolenia 1
Cena szkolenia on-lina dla drugiej i kolejnej osoby z firmy netto: 540,00 zł brutto: 664,20 zł
Cena szkolenia on-lina dla pierwszej osoby z firmy netto: 590,00 zł brutto: 725,70 zł

Odliczanie do daty zakończenia rezerwacji

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Szczegóły szkolenia

Kategoria szkolenia: Szkolenia Laboratorium
Numer szkolenia: 24/12/L/O1/MG
Zaczyna się:06/12/2024
Kończy się:06/12/2024
Lokalizacja:ONLINE

Rezerwacja

Cena szkolenia on-lina dla pierwszej osoby z firmy
zł 590.00
Cena szkolenia on-lina dla drugiej i kolejnej osoby z firmy
zł 540.00

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego Newslettera!