Szkolenie zamknięte - otwarte na klienta

wtorek, 2016-08-02

Podwyższanie kwalifikacji podstawą sukcesu i rozwoju

Laboratoria i przedsiębiorstwa zajmujące się ochroną środowiska to bardzo specjalistyczne branże, których od lat nieodłącznym elementem są szkolenia. Dla rozwoju i w odpowiedzi na często nowelizowane normy i przepisy prawne, na rynku szkoleniowym jest bogata oferta warsztatów i kursów dydaktycznych. Opierają się one na określonych tematach, które są prowadzone w formie zajęć otwartych. Przekazana na nich wiedza pozwala w sposób wyczerpujący na pewne poruszanie się w zakresie omawianych zagadnień. 

Należy jednak zdać sobie sprawę, że tego typu spotkania choć spójne i zgodne z założonym tematem, mogą nie spełniać wszystkich oczekiwań. Każda firma jest inna, każda więc ma inne wymogi i potrzeby, a realizowany program może akcentować problemy, które nie są dla wszystkich priorytetowe, nie wgłębiając się przy tym w istotne aspekty indywidualnego uczestnika.

Szkolenie zamknięte – otwarte na Klienta

W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem jest wybór szkolenia wewnętrznego, które wyeliminuje wszelkie tego typu wątpliwości. Rozwój nowoczesnej firmy i jej konkurencyjność na rynku w największym stopniu zależą od wiedzy i umiejętności jej pracowników, dlatego podstawą sukcesu jest, by właściwa wiedza trafiła we właściwym czasie, w pożądanej formie i mogła być w stu procentach wykorzystana.

Dlatego też, w tym miejscu pragniemy przybliżyć możliwości oraz korzyści jakie wnoszą szkolenia zamknięte, które są dedykowane konkretnej firmie, uwzględniając jej indywidualne oczekiwania. To Wy decydujecie o wyglądzie całego szkolenia i jego przebiegu.
Wybieracie m.in.:
• miejsce szkolenia (może to być siedziba firmy lub dowolny hotel),
• długość trwania,
• liczbę uczestników,
• metody prowadzenia zajęć
• i przede wszystkim program szkolenia.


Zatrzymując się chwilę na ostatniej wymienionej, ale najważniejszej części, czyli programie szkolenia wewnętrznego, jest on niejako „szyty na miarę.” Oznacza to, że na każdym etapie to firma, dla której jest tworzona oferta oraz bezpośrednio uczestnicy, mają decydujący głos. Jego powstanie poprzedzamy analizą potrzeb szkoleniowych oraz konsultacjami, co pozwala na osiągnięcie idealnej pod kątem merytorycznym oferty, a każdy blok tematyczny jest realizowany w dowolnej objętości.

Jakie z tego płyną korzyści?

Dopasowany i dostosowany do specyfiki firmy program to nie jedyna korzyść szkolenia wewnętrznego. Zajęcia mogą być realizowane w siedzibie Klienta, by wyeliminować np. czas poświęcony na dojazd i jak najefektywniej wykorzystać go na zdobywanie wiedzy. Sprzyja to też osiągnięciu komfortowej atmosfery, uczestnicy szkolą się we własnym gronie i mają poczucie wyjątkowości. Oczywiście, istnieje również możliwość wyboru innego miejsce realizacji w dowolnym hotelu w Polsce i zapewnienie poza dydaktycznych, integracyjnych elementów szkolenia. Termin oraz czas trwania również jest dostosowywany w taki sposób, by nie zakłócać normalnej pracy w firmie.

Wybór szkolenia wewnętrznego to także wybór szkolenia na wysokim poziomie, którego sposób prezentacji, a także forma przygotowania materiałów szkoleniowych są dostosowywane do wymagań Klienta. Zajęcia zawsze prowadzone są przez najlepszych ekspertów na rynku, którzy są  do dyspozycji przez cały „cykl życia szkolenia”, czyli od momentu przygotowania programu, przez prowadzenie zajęć i wyjaśnianie problemów na praktycznych przykładach oraz odnoszenie się do konkretnych przypadków w firmie, aż do dyspozycji po szkoleniu. Przez dwa tygodnie od zakończenia trenerzy chętnie udzielą mailowych odpowiedzi na ewentualne pytania, które nasunęły się po szkoleniu i wyjaśnią powstałe wątpliwości. Każdy z uczestników otrzymuje oczywiście imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkolenia oraz zdobyte kwalifikacje.
Realizacja szkolenia dedykowanego dla firmy to gwarancja osiągnięcia zakładanych rezultatów, czego skuteczność przedstawiona jest szczegółowo w bezpłatnym raporcie wysłanym do Klienta. To także gwarancja poufności, zarówno w okresie współpracy, jak również po zakończeniu szkolenia.

Koszty są mniejsze niż myślisz

Często słyszymy informacje, że w firmie nie ma dużej liczby osób, które mogłyby wziąć udział  w wewnętrznym szkoleniu oraz że się to po prostu nie opłaca. Nic bardziej mylnego. Realizacja szkolenia wewnętrznego to równie dobrze warsztaty w małym gronie, jak i konferencja na kilkadziesiąt osób. W każdym przypadku jesteśmy w stanie dopasować ofertę pod oczekiwania, ale i możliwości Klienta. Dodatkowo należy pamiętać, że szkolenie zamknięte jest zawsze inwestycją w rozwój pracowników, a nie generowaniem kosztów firmy oraz że każda nasza oferta podlega negocjacjom.

Zaufaj opinii innych

Jeżeli powyższe argumenty nie były wystarczająco przekonujące, niech za wyborem przemówi liczba już ponad 700 zleconych ofert, a także opinie innych, zadowolonych i stałych Klientów, których referencje*  są dla nas cenną informacją zwrotną i potwierdzeniem, że realizujemy to, na czym Państwu zależy w sposób jaki Państwa satysfakcjonuje.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z Działem Doradztwa i Szkoleń w celu dopasowania indywidualnej oferty dla Państwa.

 

*http://ce2.pl/referencje/

Dodaj komentarz
powrót


 
 





OK





OK